piątek, 28 sierpnia 2015

Tajlandia 2015


27.06.2015

U mnie lekka kiszka… Tego dnia byłem na basenie w O2 Beach Club.  Albowiem moja karta SD od aparatu nie działa po podłączeniu jej do MacBookAir - a, wziąłem ze sobą na basen MacBookAir - a.  Zrobiłem zdjęcia i nagrałem dwa filmiki.
Później schował MBA do plecaka i powiesiłem na rączkach "Bat-Mobil - a".  Grała spoko - muza, były piękne widoki i w ogóle było cudownie! :)
Pływałem na dużym basenie.  
Później pojechałem na spacer, na molo. Tam spacerowałem.  Po mimo nieba zakrytego w całości chmurami, w powietrzu panował bez wiatr, więc po chodzeniu byłem mokry do suchej nitki!!!
Julek <3 :*  i Adaś <3 :* byli tego dnia u Małgosi 

  i zostali na noc.

A co u Was?



Lukas w O2
 dancing! >:D
widok na plaże z O2

L. w pokoju




Zapraszam też na:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz