wtorek, 22 września 2015

Tajlandia 2015


22.09.2015

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Co u Was?

U mnie bardzo pozytywnie! >:D Byłem dzisiaj w O2 Beach Club na basenie. Najpierw obszedłem tam i s powrotem basen, potem pływałem 20x stylami mieszanymi: 10x stylem pseudokraul, 10x grzbietowy i 10x żabka. 
 Trochę się zmęczyłem, ale nie zbyt. Spotkałem sporo znajomych Friend's - ów
Wróciłem do domu/biura gdzie za niedługo zjedliśmy obiad.
Następnie przyjechała Daria :* (kursantka) i przywiozła mi kartę SD! (od Babci) >:D Przepięknie podziękowałem i zacząłem cykać fotki! :) 
Artur ;) przymocował mi wlot z kratą SD i akumulatorami taśmą klejącą i wyjechałem na spacer. W Lovely Bar - ze wypatrzył mnie mój Friend Peter i zaproponował piwo i pogawędkę. Przystałem na to :D 
Byłem na przejażdżce w porcie. Przejeżdżałem przez restauracje, bary, salony masażu, salony fryzjerskie/piękności itp. W praktycznie każdym uśmiechnięte  Tajki :* :* :* … mówiły: - Hello Lukas! How are You? - itp. Bardzo miłe >:D


A teraz zdjęcia! :

wózek z kwiatami
 Bar 
 + Tajka - Barmanka
 my Friend Peter
  Muzungu + Chang 
 bar i salon masażu (2w1)
 Tajki :* :* :* + ja
 Bocianie gniazdo w Chalong Pier

 molo nocą


Zapraszam też na FB:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz