środa, 23 września 2015

Tajlandia 2015


23.09.2015

witam Was more Kochane! :* / moi Kochani! ;)

U mnie z nowosci, to zepsula sie ladowarka do MacBookAir' a I nie moge przesłać zdjeć, które dzisiaj zrobiłem. A dzisiaj bylem na basenie w O2 Beach Club. Miesci sie tam publiczna plywalnia. Wielki basen kusi cieplutka woda i dlugoscia. 
Wróciłem do domu, by rozwiesić mokre rzeczy i pojechałem na spacer. Przy ulicy obok my Friend Peter zawołal mnie, używając mego Imienia - Lukas! If You want to talk with me and drink Beer? - zapytał. Wyraziłem zgodę - Yes, I want. But I don' t have many... 
- No problem. I buy for You! - powiedział. 
Wiec, złowiłem piwko Chang małe, jedno, a może więcej? 
Peter zrobił mnie fotki z Tajkami i z friend' s - ami. 
Wróciłem do Officce' a. Była Agusia :*, która pracowała przy komputerze. 
Na noc przyszły straszne ulewy...

Dobra, kończę . Pozdrawiam :* i 3mcie sie ciepło! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz