poniedziałek, 5 czerwca 2017

Jasienica 2017


Jasienica - Borownica, 4.06.2017

Witam Was moje Kochane! 😘  / moi Kochani! 😉

Co u Was? 😮

Ja w dniu dzisiejszym chodziłem po ogrodzie w Jasienicy. Dziadek kroił podciecze, a następnie je suszył. Bulbunia prała, rozwieszała pranie. W krótkim czasie pranie wysychało. Więc, ściągała z wieszaka. W międzyczasie gotowała obiad. Wkrótce zjedliśmy przepyszny obiad w ogrodzie. Było bardzo ciepło, chyba ponad 30 st. C! 😅  Po objedzie trochę odpoczęliśmy i pojechałem z Bulbunią 💖💑  i Dziadkiem Zbyszkiem 💖😘  do Borownicy. Nie było niestety, Ciotki Eli... 😢  Widziałem wujków: Mietka,  , i ciotkę ....

patrzcie na plan pierwsz
                            
podciecze suszą się na słonku
bratki w Borownicy


Bulbunia 😘💖 
Dziadek Zbyszek, Wujek Mietek i Wujek 
z Wujkiem Mietkiem 



+ Ciotka 
panorama Borownicy 
wierzba japońska
ule


Zapraszam do komentowania, udostępniania i na FB:
https://www.facebook.com/lukas.paulo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz