czwartek, 15 czerwca 2017

Jasienica 2017


Jasienica, 15.06.2017

Witam Was moje Kochane! 😘 . / moi Kochani! 😏

Dzisiaj nie mieliśmy żadnych wyjazdów. Odpoczywaliśmy. Bulbunia 💖😘  robiła pranie, sprzątała, gotowała, a Dziadek💖😘  m. in. obierał grzyb znalezione w lesie. Ja zaś po śniadaniu ćwiczyłem trochę na łóżku, przy ścianie na siedząco i w staniu. Czytałem, a przede wszystkim odpoczywałem i relaksowałem się. 
Agent Rudy wrócił z tajnej misji. Misja była tak tajna, że nic nie powiedział! 😂 
Chodziłem trochę po ogrodzie w koło domu. 
Po pysznym obiedzie, przyszła pora na... deser! Tym razem  Bulbniowy serniczek domowy 
Chodziłem znowu po ogrodzie, a później trza się było zbierać do domu.



Agent Rudy na trawiastej misji 😂 
 kawusia i serniczek 💗 
 pączek żółtej róży



Zapraszam też na FB:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz