sobota, 3 czerwca 2017

Poland 2017


Kraków - Jasienica, 3.06.2017

Witam Was moje Kochane! 😘  / moi Kochani! 😉

Dzisiaj w Krakowie Było słońce!! i nawet ciepło! 😎  Byłem z Babcią 💖😘  w piekarni-cukierni Awiteks. Znajduje się na os. "Widok". Jadłem pyszną wuzetkę i piłem kawę.  Wszystko było smakowite.! Później byliśmy na osiedlowym spacerze. Robiłem zdjęcia i trochę się opalałem. 
Później Mich - Brach zawiózł mnie do Jasienicy. Został na obiedzie i gadaliśmy. Dziadek pokazywał mu ogród i snuli opowieści. Niestety, wkrótce musiał jechać... Ale powiedział, że postara się jeszcze tu wpaść.
Dziadek z Babcią zabrali się za obróbkę podcieczy. 

Zapraszam do oglądania zdjęć, komentowania i na FB 

Kawka i ciastka 
 + Babcia 💖😘  
w piekarni Awiteks
  smakowita zieleń! 😂 
 tawuła
 bratki 
 niezapominajki 
 słonecznik 
 różowe maki 
 kwitnący czosnek ozdobny 
 irysy 
 kwitnąca dzika róża 
 osiedlowe drzewa 
 synogarlica na kablach 
 kasztan 
Wasz Muzungu się opala 

 -----------------------------------------------------------------------------------------------------------

odjazd brata Michała 💖😘  ... 
 Dziadek 💖😘   w otwartej bramie  
 Babcia podchodzi i machamy... 
 Do zobaczenia! 

 strumień
  kaczeńce lub inne 
 nie cały domek Babci 😘💖  i Dziadka 😘💖  
 irysy 
 bratki 
 modrzew japoński 


 świerk
  Dziadek 😘💗 przyniósł z lasu grzyby i je obrabiał


A co u Was? 😵

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz