czwartek, 8 czerwca 2017

Jasienica 2017


Jasienica, 8.06.2017

Witam Was moje Kochane! 😘  / moi Kochani! 😉

Co u Was? 😧

U mnie wszystko ok. Dzisiaj był dzień lekkiego zwiedzania... Najpierw pojechaliśmy do Birczy, gdzie Bulbunia 💖😘  robiła zakupy i/lub załatwiała sprawunki. J wyszedłem z auta, żeby rozprostować kości. zrobiłem 3 zdjęcia. 
Następnie pojechaliśmy zwiedzać starą, ileś tysięcznoletnią cerkiew. Niestety była zamknięta. Ale poprosiłem Bulbunię💖😘  o zrobienie mi zdjęcia. 
Wróciliśmy do Jasienicy głodni (wiedzy i nie tylko). Zaraz Bulbunia 💖😘  zrobiła obiad.  
Popołudniu wybrałem się na spacer. Wyszedłem z domu, przez ogród i znalazłem się na szosie. Chodziłem tak i chodziłem. Zaszedłem długą drogę do Jasienicy!! 😂

nieznane z nazwy 
 Rynek w Birczy 
 pod cerkwią 
 w łąkach
 jest poddawana renowacji 

 obiad = makaron z serem 


 https://www.facebook.com/lukas.paulo



 mój cień 😄 
 listki 😂 łopianu nad potokiem 
 przed ogrodzeniem  


 wjazd do miejscowości 
 kwiatki łąkowe
  w ogrodzie Bulbuni i Dziadka



Zapraszam do komentowania, udostępniania i na FB:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz