sobota, 10 czerwca 2017

Jasienica 2017


Jasienica, 10.06.2017

Witam Was moje Kochane! 😘  /  moi Kochani! 😉

Co u Was? 😯

U mnie wszystko ok 👍. Przez niemal cały dzień byłem na świeżym, Jasienickim powietrzu. Jadłem, piłem, czytałem książkę, chodziłem i trochę ćwiczyłem (również na kocu (koc = materac)). Kot Babci i Dziadka Agent Rudy był dziś niedysponowany... Było parno i przyjemnie gorąco 😎  trochę się do opalałem. 
Chodząc po ogrodzie dookoła domu cykałem fotki kwiatów.
Popołudniu pogoda się diametralnie zmieniła:
niebo zaczęło się chmurzyć, dmuchnął zimny wiatr, a później nawet zaczęło grzmieć... Wkrótce zaczęło padać. 

Agent Rudy dziś niedysponowany... 😂
  na pierwszym planie aksamitki (ostre), na drugim planie  (rozmazane) 
 liliowce 
 stoplamek bałtycki stokrotki
 stokrotki 
 orliki 
 kosaciec, inaczej irys  
 kawusia 💕 
 makowiec 💕  


Zapraszam też na:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz