środa, 21 czerwca 2017

Jasienica 2017


Jasienica, 21.06.2017

Witam Was moje Kochane! 😘  /  moi Kochani! 😉

Co u Was? 😲

Dzisiaj był pierwszy dzień polskiego kalendarzowego lata!! Rozpoczęliśmy go na słodko: 
placek ze śmietaną i dżemem. Do popicia zsiadłe mleko. Pyszne!
Później chwilę odpocząłem i ćwiczyłem na kocu. Nie było gadania, że pierwszy dzień wakacji, że może odpuścić... Nic z tych rzeczy! Twardo i surowo! 
Dziadek Zbyszek 💖😘  obierał grzybki, które znalazł w lesie, a Bulbunia💖😘  prała, gotowała obiad, sprzątała. Ja MacBookAir - rzyłem, i trochę chodziłem wokół domu. Było gorąco! Bulbunia💖😘  przyniosła lody w pucharku!  Przywitaliśmy lato lodową ucztą.
Bulbunia 💖😘 znalazła gdzieś czerwony kapelusz i umieściła go na mojej głowie! 
Także byłem znany jako Czerwony kapturek, albo Czerwony kapelusznik 😆

słodkie rozpoczęcie dnia 
 a potem ćwiczenia, nie ma lenienia! 
 
grzybki się suszą
  róża 
  - Czerwony Kapturek! 😂 
 deser lodowy!  
 przed MacBookAir-em
 😂


Zapraszam też na FB:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz