niedziela, 2 października 2016

Poland 2016


Kraków, 2.10.2016

Witam Was moje Kochane! / moi Kochani!

Co u Was?

Za mną bardzo fajny dzień. Najpierw rano poszedłem z Dziadkiem do kościoła. Następnie pojechaliśmy do klasztoru oo. Franciszkanów. Odbywał się odpust i było dużo ludzi. Na krużgankach, we wewnątrz i przed klasztorem gdzie nie spojrzeć kupa ludzi. Na bazarze odpustowym Dziadek kupił mi krzyż. Zamierzam go zabrać ze sobą do Tajlandii
Spotkałem "starego" przyjaciela Marcina T. Pogadaliśmy trochę. 
Po odpuście pojechaliśmy do mojego rodzonego Brata Michała. Tym razem jednak byliśmy dalej niż w ogrodzie.  Miś najpierw oprowadzał nas po ogrodzie, o ile trawę ogrodem nazwać można.. Dopiero co kupił to mieszkanko i musi je urządzić. 
Zaprosił nas wewnątrz. Ma już m. in.: dwie szafy, piekarnik,łazienkę z bieżącą wodą, prysznic itp . Ale jeszcze wymaga sporo. 

dziedziniec oo. Franciszkanów 
 fontanna 


 Dom Papieski (wizerunek JP II w oknach) 

 odpust 
 fotografia Sanktuarium Bożego Miłosierdzia w Łagiewnikach na Plantach 
 z przyjacielem Marcinem 
 jako Franciszkanin 
 
 droga do Bracha 
 pod mostem 
 kosiarka
  przemierzają z Dziadkiem ogród 
 2 szafy 
 Mich - Brach w kuchni 
 w planach jest ogródek
 w łazience
 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz