niedziela, 23 października 2016

Thailand 2016


Phuket, 23.10.2016

Witam Was moje Kochane! / moi Kochani!

Dzisiaj przez większą część dnia padał deszcz.  Padało z różną intensywnością. W przerwie wyszedłem na spacer. Przeszedłem najpierw ulicę przy której mieści się mój nowy dom.  Później skierowałem się ku Phuket Op Team (szkoła boksu tajskiego). Czułem, że zalewa mnie pot. Ale cóż, pomyślałem. Wyschnę na żołnierzu! Zwłaszcza w tym, tropikalnym klimacie. Na odpoczynek wybrałem sobie jedną z wielu kawiarni. Miałem w portfelu jakieś zaskórniaki, więc, zwiżyłem usta małym Chang - iem.   Zrobiłem parę zdjęć w środku, a także poznałem dwie nowe Tajki przyjaciółki. Nie zapamiętałem ich Imion, ale cyknąłem im fotkę.

wielkie liście 
 
 chmury monsunowe 
 lustereczko, powiedz przecie... 
 muai - thai 
 Chang beer 
 na rysunkach 
 specjał na 
 obrazku 

moje nowe przyjaciółki Tajki

A co u Was?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz