czwartek, 6 października 2016

Poland 2016


6.10.2016

Witam Was moje Kochane! / moi Kochani!

W dniu dzisiejszym odbyło się moje pożegnanie z Warsztatami Terapii Zajęciowej w Fundacji Artes.
Zacząłem jednak od zajęć w pracowni komputerowej: Dodałem efektywny tekst do mojego, starego zdjęcia (zrobionego w Tajlandii, na basenie - w łazience - w O2 Beach Club). Widnieje na nim dmuchany krokodyl. Wspominam, jaki szok na mnie to wywołało. Przez pierwszą chwilę, myślałem, że to prawdziwy, żywy krokodyl. Jednak, gdy się okazało, że to dmuchany brechtałem się do rozpuku!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Na pożegnaniu były obecne chyba wszystkie osoby, z którymi lubiłem przebywać. Babcia  "upiekła" (śmiech) pyszne ciasto. Koleżanki i koledzy z WTZ-ów zrobili mi laurkę z podpisami. Było miło i pożegnanie uważam za udane!

przeróbka zdjęciowa:  
grafika 
Emilka i Klaudusia 
+ Gosia 
wręczyłem bukiet szefowej Pani Teresie
pożegnanie czas zacząć!








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz