sobota, 29 października 2016

Thailand 2016


Phuket, 29.10.2016

Witam Was moje Kochane! / moi Kochani!

Co u Was?

Ja byłem dzisiaj na lunchu w restauracji Fatty' s Thai - German Restaurant. Zamówiłem sobie massamann curry i szejka ananasowego. Były pyszne! W restauracji byli ze mną Adaś, Juleczek, Małgosia i Babcia
Następnie pojechaliśmy do zaprzyjaźnionego fryzjera Margarety, który skrócił nam włosy. Na pierwszy ogień poszedł najmłodszy, czyli Adam. Robił głupie miny do lustra, chciał zwiewać, ale jakoś wytrzymał. 
Później na fotel wskoczyłem ja. 
Fryzura moja nowa mi się podoba. 
W THE SHACK wypiłem mrożoną kawę. Była za gorzka, więc nie co ją posłodziłem. 

Zapraszam do oglądania, komentowania, udostępniania i na FB (kto ma):
https://www.facebook.com/lukas.paulo

Fatty' s Thai - German Restaurant  
 
 my pineapple shake 
 my massamann curry 
 kot na deser!! 
 
 świątynka przy restauracji 

 Następny w kolejce Muzungu!
  przed THE SHACK 
 

 salon tatuażu


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz