piątek, 26 sierpnia 2016

Poland 2016


Kraków, 26.08.2016

Witam Was moje Kochane! / moi Kochani!

Co u Was?

W ten czwartek byłem z Babcią na obiedzie. Nie zamówiłem jednak zupy, ani ziemniaków. Wziąłem tylko kotleta w panierce, surówkę z marchwi i pierogi z borówkami (jagodami). 
Kolejno poszliśmy na spacer. Robiłem zdjęcia wszystkiemu. Później wróciliśmy do domu, przebrałem się w strój wizytowy i razem z Dziadkiem pojechaliśmy do mojego przyjaciela Pawła Kościelnego na Klikowy Czwartek. Paweł ma mieszkanie w Łagiewnikach. I to dość spore. Z balkonu roztacza się cudowny widok na Sanktuarium Miłosierdzia Bożego, Hutę Sędzimira itp . Spotkałem kilku przyjaciół z Rydzewa. Zaczęliśmy wspominać obóz. Były też osoby, które spędziły czas w Drawnie. Miło było. 

Zapraszam do oglądania, komentowania i na FB:

Choć sztuczne, to ładne 
 kotlet w panierce i surówka z marchewki 
 pierogi z borówkami (jagodami) 
 biurowiec 





 róża jadalna 


 róże 






 hibiskusy przy kościele 
 tuje 
 bez czarny 
 synogarlice tureckie 
 Klikowiczki
 + Klikowicze 
 nasz gospodarz Paweł 
 przekąski i napoje (bez %%%…) 
 widoki niesamowite! 
  Klikowiczki i Klikowicze
 + ja 
 Klaudia - nowa przyjaciółka, świeża Klikowiczka 
 kobiety
  + ja (selfie) 
 Marta 
 selfie z Tomkiem
 Klikowiczki 
 kurczaki się smażą!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz