sobota, 27 sierpnia 2016

Poland 2016


Kraków, 27.08.2016

Witam Was moje Kochane! / moi Kochani!

Wczoraj znalazłem w zeszycie do angielskiego czerwoną folię, która posłużyła mi jako czerwony filtr. Zrobiłem 5 fotek.
A dzisiejszym dniu chciałem bardzo pójść do fryzjera. Byłem przygotowany (miałem pieniądze i wszystko). Jedyny szkopuł pojawił się przed wejściem do salonów: kartka z napisem "ZAMKNIĘTE". Przełknąłem to jakoś i poszedłem na spacer. 
Pogoda była moja ulubiona: słonko i ogólnie ciepełko. Przeszedłem do amfiteatru i dalej do Państwowej Wojewódzkiej Komendy Straży Pożarnej. Zawróciłem i poszedłem ku domowi. 
I tak zakończył się ten dzień.

A co u Was?

czerwony świat 
 flara
 czerwone osiedle nocą
  z dywanem w tle 
 sztuczna róża (naprawdę koloru niebieskiego) 


  zamknięte salony fryzjerskie…
 wiadukt na Balickiej 
 Nie dla idiotów! 
 balkon zasłany kwiatkami 
 nie cierpię tych ptaków! 

amfiteatr
selfie 
 śmierdziuszki 
 mój blok 
 + łamaniec sąsiedni


 Zapraszam do komentowania, udostępnianiania i na FB:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz