poniedziałek, 29 sierpnia 2016

Poland 2016


Kraków, 29.08.2016

Witam Was moje Kochane! / moi Kochani!

Dzisiaj późnym rankiem wybrałem się na spacer z Babcią.Chodziłem i jeździłem na wózku po osiedlu. Pięknie wszystko kwitnęło! 
Odwiedziliśmy Piekarnię Cukiernię Buczek.Wzięliśmy sobie biszkopt z owocami na spółkę plus Babcia wzięła kawę.
Wróciliśmy na osiedle. Usiedliśmy na ławeczce i odpoczywaliśmy. Trochę przeszedłem o kijkach. 
Potem poszliśmy na wczesny obiad. Wciąłem kotleciki po amerykańsku , frytki i surówkę z marchewki. 
Później jeszcze trochę spacerowaliśmy i wróciliśmy do domu.

róże

  
 śmierdziuszki

śmierdziuszki 
 kawa u Buczka 
 biszkopt ze śmietaną i owocami 
 razem z kawą 

 topola w centrum 
 Biprostal 
 kotleciki po amerykańsku, frytki i surówka z marchewki
 piękne brzozy (nie ucięte)


A co u Was? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz