niedziela, 28 sierpnia 2016

Poland 2016


Kraków, 28.08.2016

Witam Was moje Kochane! / moi Kochani!

Co u Was?

U mnie dzisiaj było przyjemnie cieplutko. Byłem dzisiaj z Dziadkiem w kościele na osiedlu Widok. Wróciliśmy na obiad do mieszkania.  Dziadek podgrzewał. Było wyśmienite!
Kolejno pojechaliśmy na Rynek Główny. Objechaliśmy mniej więcej cały i poszliśmy na ciacho. Jako, że nie mogę pić kawy, ani %%% nic nie zamówiłem do picia. 
Po Plantach się przeszliśmy, liznąłem trochę historii np. o Świętym JP II i Świętej Siostrze Faustynie i wróciliśmy do domu.

Zapraszam też na:

Wasz Muzungu  
przed kwiaciarnią 
 kościół św. Wojciecha 
 bazylika mariacka 
 ale luda! 
 + mój znajomy mim 
 dorożka (kto wie, czy nie zaczarowana?) 
 
 w restauracji 
 budyń z sosem malinowym i borówkami 
 dom pokryty freskami 
na Plantach 
 ul. Krmelicka



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz