środa, 21 grudnia 2016

Penang 2016



Witam Was moje Kochane! / moi Kochani!

W dniach 18 - 20.12 byłem z Tatą w Malezji, w mieście Penang. Musieliśmy odnowić wizy, ale też pozwiedzać miasto. 
Z Phuket do Penang jechaliśmy Bat - Mobilem, ale na szczęście nie moim. Busem z logo Bat - Mana.  
Po długiej tułaczce (cało nocnej) , dotarliśmy do hotelu Gold Choice. W restauracji hotelowej zamówiłem sobie kawę i fileta łososia z frytkami i sałatką. Przy okazji sfotografowałem wnętrze. 
Następnego dnia po oddaniu paszportów, mieliśmy czas wolny.  Więc, postanowiliśmy go przeznaczyć na zwiedzanie. Chodziliśmy po uliczkach , a Tato robił mi zdjęcia przy co ciekawszej budowli. Śmiałem się z nawy straży pożarnej: BOMBA! 😄
Na kolacje zjedliśmy barana w lokalnej knajpie. Potem poszliśmy na piwko. 
Wieczorem Znów coś tam pozwiedzaliśmy, a następnego dnia rano wróciliśmy na Phuket.


Bat - Mobile (bus) 
 dekoracje świąteczne w hotelu 
 wyjście 
 hotelowa restauracja 
 💚 
 łosoś z frytkami  
 na ścianie 
 zdezelowana ozdoba 
 na uliczce 
 na trzeciego 😜  
zwiedzam😄 
 kapitalna nazwa dla straży pożarnej😄 
 pyszny lunch! 😆 
 miasto nocą 
 zabawa skończona ....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz