poniedziałek, 12 grudnia 2016

Krabi 2016


Krabi 2016

Witam Was moje Kochane! 😘 / moi Kochani! 😏

Co u Was?

Dnia 8.12 dotarliśmy do Krabi. Zakwaterowaliśmy się w pokoju hotelowym i zaczęliśmy 4 dniowe wakacje! 😉 Zjedliśmy pyszną kolację i się byczyliśmy! 😋

kokosy 
 selfie 
 detal w hotelu 
 
 kolacja 💗 
 piesio 💗 

9.12.2016

Dzień zaczął się pysznym śniadaniem, które dało mi "energetycznego kopa! Następnie wszedłem do basenu. Przyjemnie ciepła woda, rozgrzana promieniami słonecznymi sprawiła, że poczułem się błogo! 😀 
W pobliżu znajdowała się piekarnia. 
Następnie poszliśmy na plaże. Było słonecznie, także plażowałem się i pływałem w pasie pływackim. Wokół były piękne formacje skalne: stalaktyty i stalagnity i inne śliczne widoczki.
 Po powrocie do hotelu, zjedliśmy kolację. Znów było jedzenie tajskie, które uwielbiam! 💗  i chyba nigdy mi się nie znudzi 😊

Zapraszam też na FB:
https://www.facebook.com/lukas.paulo

śniadanie "kop energetyczny" 😛
 
 hotelowy basen 
 leżaki 
 Lukas Muzungu 
 piekarnia 
 
 stataktyty i salagnity 
 piasek


 mój portret

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz