środa, 7 grudnia 2016

Thailand 2016



Phuket, 5.12.2016

Witam Was moje Kochane! / moi Kochani!

Co u Was?

Tego dnia zdjąłem Babcie💖💑  na tarasie z różnymi liśćmi.Później zjadłem pyszne naleśniczki z truskawkami! Wiatr monsunowy przywiał chmury z deszczem. 
Do ogrodu przyleciały kurczaki. Babcia 💖💑  je odpędzała, ale one swoje! Głupie, ptasie móżdżki! 
Deszcz ustał i w szybkim tempie obeschły kałuże. Wkrótce pojechałem na "Bat-Mobile - u" do Ali' s BBQ. Zamówiłem sobie pysznego szejka bananowego. 
Następnie wypuściłem się na "Bat - Mobile - u" na spacer po okolicy... 

Babcia na tarasie
  artystyczny naleśnik  
 + truskaweczki 
 ulewa i wiatr 
 obiad przyszedł? 😝 

 droga do Al' ego 
 menu 
 banana shake 💖 
 słoneczniki 
 rzeźba w ścianie 
 owoce 💗 
 plumeria różowa 
 detal 

 lody! 💗
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz