sobota, 17 grudnia 2016

Thailand 2016


Phuket, 17.12.2016

Witam Was moje Kochane! 😘  / moi Kochani! 😏

Co u Was? 😲

Dzisiaj odwiedził nas pasikonik. Przyleciał na taras, a później odleciał w sobie tylko znanym kierunku. Czytałem akurat na tarasie kolejny rozdział "Gwiazdy Strindberga.
Przyszła Sandrusia i trochę pogadaliśmy. 
Ćwiczyłem na materacu - za wczorajsze lenistwo! Pojechałem na spacer. Widziałem dużo pięknych kwiatów, które bardzo mi się podobały, a także choopera. 
W miejscu dla mięśniaków, zjadłem ananasy i dwa banany. A także robiłem detale. 

gość tarasowy 
 nieznane z nazwy 


 chopper 
 miejsce dla mięśniaków 
 ananas w plastrach! 💛 
 + 2 banany w cenie 20 THB (ok. 2 zł) 
 bar mięśniaków 

 "Nie musisz jeść mało, żeby jeść dobrze!" 
 
 logo
mięsisty Lukas 😋

  mój zawdny "Bat-Mobile"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz