czwartek, 15 grudnia 2016

Thailand 2016


Phuket, 15.12.2016

Witam Was moje Kochane! / moi Kochani!

Co u Was?

Dzisiaj pojechałem na moim "Bat-Mobile - u" po szwendać się po okolicy. Nie długo po wyjeździe dowiedziałem się, że jutro odbędzie się walka bokserska boksu tajskiego. Niestety, walka odbywać się będzie w innym mieście. 
W Tiger Muai Thai chłopaki i dziewczyny ostro napqarzały się. 
Pojechałem do Walk about cafe 
napić się pysznego szejka ananasowego 💛
Wróciłem do domu i zaraz z niego wyszedłem (z rodzinką). `Pojechaliśmy do restauracji Captan Hook na kolację. Zamówiłem gyros ze szpaclam i piweczko.

jutro walka! 
 orchidee przed siłownią i ringiem 
 fast food 
 zachód słońca 
 obrazek jak się patrzy! 😘 😘
 pineapple shake 💖 

 w restauracji u Niemca  
 Weisbeer 💛 
 Gyros ze szpaclami 💜


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz