sobota, 24 grudnia 2016

Thailand 2016


Phuket, 24.12.2016

Witam Was moje Kochane! / moi Kochani!

Co u Was?

Ja tkwiłem przez większą część dnia w pokoju. Pisałem życzenia świąteczne komu jeszcze nie napisałem. Czytałem. W kuchni były pełne ręce roboty. Wigilia przygotowana była na 14 osób. Na szczęście byli pomocnicy. 
Ja pojechałem na spacer do Ali's BBQ. Zamówiłem sobie ananasowego szejka. Był pyszny! Wróciłem do domu i niedługo później zaczęliśmy konsumować kolację Wigilijną. Zaczęliśmy od podzielenia się opłatkiem. 
Później na stół wchodziły różne dania, m. in. barszcz czerwony z uszkami, zupa grzybowa, sernik, kutia, sałatka jarzynowa itp .
Wszystkie dania wyszły pyszne! 

Muzungu w pokoju
 Tiger Muai Thai w ozdobach 
 obraz Króla

 szkoda, że nie mają jeszcze dwóch kółek z tyłu.... 😒 
 Tajski boks 
pineapple shake

 Muzungu u Ali' s BBQ na szejku ananasowym 
 

 kolacja Wigilijna: barszcz czerwony z uszkami! 💓 
 zupa grzybowa 
 sernik i kutia 💖
  prawdopodobnie pilappia. Jakaś pyszna ryba. 
 śledzie 
 sałatka jarzynowa 
 kutia 
 sernik


Zapraszam też na:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz