poniedziałek, 12 grudnia 2016

Thaiand 2016


Phuket, 12.12.2016

Witam Was moje Kochane! / moi Kochani!

W dniu dzisiejszym zjadłem obiad "Na schodkach". Zamówiłem sobie kurczaka  z ryżem. Na popitkę wziąłem rosołek tajski. było pyszne!
Rodzice poszli popracować, ja zaś poszedłem zabalować! ☺ 
My Bro Steve siedział w barze i czekał na przyjaciół. Gdy mnie zobaczył uszczęśliwił się. Zawołał 
- Hello Bro! How Are You? Long time not see you!
Odpowiedziałem mu:
Hello Bro! I' m fine, thanks. Ye, long time not see you. I miss You... 
I tak zaczęliśmy rozmowę. Miał przyjaciół wokół siebie i nawet kota Garfielda 😃  Na stole przed barem stał dzbanuszek piwka Leo oraz wiaderko z lodem. 
Bardzo miło spędziłem czas!

Zapraszam do oglądania, komentowania i udostępniania, a także na na FB:
https://www.facebook.com/lukas.paulo

lunch
 Leo & Lukas
 2 Bro
 kot Garfield 😃 
 with my Friend Johnny 
 stolik
 Steve  


- Dziękuję!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz