czwartek, 11 lutego 2016

Tajlandia 2016


10.02.2016

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

U mnie wszystko ok :) Tego dnia na późne śniadanie zrobiłem sobie jajecznice z dwóch jajek. Do tego kanapka z szynką i keczupem. Było pyszne! :)
Później umyłem naczynia i wyszedłem na pięterko ;)
Popołudniu pojechałem do O2 Beach Club na basen. Po drodze, w barze trwało przygotowanie do party :D W O2 grali w plażową siatkówkę. W basenie jakieś typy gadały ze swoimi niuniami. Poza tym nie było tłumów. 
Wieczorem byłem ATM Bar. Jednoosobowy Band w skład którego wchodził Taj grał na gitarze elektrycznej i śpiewał. Przystanąłem zasłuchany ;)

jajecznica a' la Lukas 
 before party
 siatkówka plaża
 O2 Beach Club
 Wasz Lukas 
 
 Thai Band
 bilard



Zapraszam też na FB:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz