piątek, 12 lutego 2016

Tajlandia 2016


11.02.2016


Witam was moje Kochane! : * / Moi Kochani ;)

Co u Was?


U mnie wszystko ok :) Tego dnia zrobiłem sobie śniadanie własnej roboty. Była to jajecznica í kromka chlebusia z serem, boczkiem i keczupem <3 
Po południu pojechałem do O2 Beach Club na basen. Blisko basenu chłopaki grali w siatkówkę plażową. Przystanąłem i obserwowałem. W basenie jak zwykle super mi się pływało :) Pod koniec zrobiłem sobie zdjęcie "w palmowej koronie" >:D 
W domu zjadłem ryż z kurczakiem i sosem chili <3 a później makaron z łososiem <3 
Pod koniec dnia pojechałem do baru. Grał tam tajski zespół złożony z jednego muzyka.

śniadanie własnej roboty


 przygotowanie do imprezy


Plażowa siatkówka


 "W koronie";)
  L.
 basen 
 budynek O2

<3
  Makaron z łososiem made in Margarett <3: *

  Thai - Band
 bilard
 balony
 światełka




 Wasz L.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz