niedziela, 28 lutego 2016

Tajlandia 2016


28.02.2016

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

U mnie wszystko ok :)
Dzisiejszego dnia Adaś <3 :* i Juleczek <3 :* byli cały dzień w domu. bawili się wspólnie "w łapanego" i inne zabawy, wspólnie rysowali, byli na spacerze itd . Później J. ,3 :* poszedł na angielski, a ja poszedłem z dziewczynami, "Klikowiczkami :* :* na spacer. Dojechaliśmy do molo, a następnie wstałem z wózka i zacząłem przechadzkę. Wiał silny, ciepły wiatr, który orzeźwiał i przynosił ulgę. Zatoka Chalong Bay jak zwykle była przepiękna!  
Później poszliśmy "coś wrzucić na ząb" :D Byliśmy w Fon Fon Seafood. Wziąłem sobie krewetki z sosem i ryżem. Do popicia sok z kokosa <3. Jednak Fon Fon Seafood lekko "zszedł na psy". Dają mniejsze dania i są droższe...
Wróciliśmy do biura, by napić się herby.
Wieczorem, poszliśmy - ja jechałem - do Anda Tours. Znacznie było smaczniej, więcej i taniej ;)  

Kolejny spędzony mile dzień ;)

Adaś <3 pije sok i ogląda bajkę 
 "Krecik" w tv!
 widok z molo

 Wasz L.
 dziewczyny na lunchu
 Muzungu przed AquaMaster
 szejk  limonkowy <3







Zapraszam też na FB:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz