wtorek, 2 lutego 2016

Tajlandia 2016


2.02.2016

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)


Tego dnia przygotowałem sobie: napaśnik (do pływania), kąpielówki i ręcznik. Wszystko spakowałem do plecaka, i ruszyłem ku O2 Beach Club. Przed pływaniem zrobiłem zdjęcia panoram i mojej twarzy :)
Po 15 - u okrążeniach basenu, musiałem opuścić O2, gdyż zamykali.  
W domu zjadłem kolację, a następnie wybyłem na piwko ;)
Nie było Steve' a... Tajka :* doradziła mi, żebym pojechał do Relax 89 Bar. Tak też uczyniłem. Któryś  z bywalców obchodził właśnie swoje Urodziny :) Była grillowana świnka, a także ryba (chyba Pilapia, ale mogę się mylić...) Było fajnie i miło. Dobrze się bawiłem! >:D


Lukas przed wyjazdem na basen
panorama
kiss :* 
smile 
... i mnie wywiało, a wielkie drzwi zatrzasnęły się!
bateryjka %%%
nocna ulica
świnka z grilla

stoły i krzesła na ulicy
+ wybredny pies!
New Friends 
chyba tilapia
moja twarz
+ Tajka :*
my Friends 







Zapraszam też do likowania/komentowania tutaj i na FB:
https://www.facebook.com/lukas.paulo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz