sobota, 13 lutego 2016

Taljandia 2016


12.02.2016

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

U mnie wszystko ok. 
Tego dnia byłem w O2 Beach Club na basenie. Z nowości młoda para robiła sesje zdjęciową. Ja - za pozwoleniem - też cyknąłem. Poza tym pływałem i chodziłem. Cyknąłem też swoją twarz "w koronie palmowej" :) 
Wieczorem pojechałem do  herbal sauny.  Było bardzo przyjemnie i cieplutko ;) 
Jednakże korzystałem z bali z wodą i lodem oraz z prysznica. 
Wieczorkiem pojechałem do baru. Grała muzyka na żywo i było bardzo miło :)

Basen O2 Beach Club
  Wasz "Król" >:D
młoda para
przygotowania

 piękna nurek :*
 salon tatuażu
 sauna i prysznice
my Friend
chopper
my Friends
 woda z lodem ;)
L.
 piweczka %%%
 barmanka :*
 
 thai - band
tuk - tuk



Zapraszam też na FB:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz