piątek, 26 lutego 2016

Tajlandia 2016





25.02.2016

Witam was moje Kochane! : * / Moi Kochani ;)

Co u Was?

U mnie wszystko ok :) Tego dnia byłem z Rodzinką :* <3 :* <3 :* <3 na obiedzie w jednej z nielicznych restauracji nad morzem. Piękne widoki i przepyszne jedzenie w jednym! Zamówiliśmy rybę i moi Braciszkowie poszli poganiać na plaży. Wkrótce przyszła przystawka: świeże małże z dodatkami m. in. sosy chili i mimoza. Ciekawostka smakowa: zjedz listek mimozy przed małżom. Nie ma smaku. Teraz zjedz małża i znów spróbuj mimozy. Niesamowite! :D
 Było też danie główne: ryba na parze! Wszystko było przepyszne! :)
Po przyjeździe do domu, wypiłem herbatę , później kawkę ;) i ruszyłem do sauny <3 Było gorąco i wilgotno, czyli tak, jak lubię ;) Nie było Charliego, ale dałem sobie ze wszystkim doskonale radę! :)








Zapraszam tez na FB: 
https://www.facebook.com/lukas.paulo

panorama z Restauracji 
 + A. <3: * i J. <3: * 
 świeże małże na przystawkę;) 
 Danie Główne 

 Taras


pełna bateria "Bat-Mobil - A">: D 
 anty - komar w Saunie
Zimna herbata <3
 Wasz L.
 Steve przyjaciel i "bro" <3: *



Zapraszam Też 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz