niedziela, 7 lutego 2016

Tajlandia 2016


7.02.2016

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Dziś były Urodziny Julka <3 :* Z tej okazji pojechaliśmy do O2 Beach Club. Solenizant + Goście pływali w basenie. Ja cykałem fotki ;)
Następnie pojechaliśmy do KFC (J. <3 :* wybierał) na lunch. Jedliśmy kurczaki z kubełka :) 
Wróciliśmy do domu, aby ucztować dalej: wjechał tort lodowy o smaku malinowym. Było 9 świeczek, i wszyscy śpiewaliśmy: Happy Birthday to Julian! <3

Wróciliśmy do domu, a ja wyjechałem na spacer. Pogoda była średnia na jeża: chmury przykrywały słońce i wzmógł się wiatr. Nie pływałem w basenie. Byłem w Pickled Liver  Bar - ze, gdzie m. in. dostałem nową koszulkę.
Chodziłem też po molo i byłem w saunie <3
I to było by na tyle ;)


 Chłopaki w basenie
 Urodzinowy obiad J w KFC 
 W koszulce barowej ;)
 z chłopakami ;)
 party in Coconut Bar
 kurczaki z KFC
 Bocianie gniazdo
Lukas


widok z molo
 Lukas

widok z molo
 my Friend :*
 dinner <3
 Thai-Band
 Party
with Friends on Harley ;)
 Bocianie gniazdo
 herbal sauna <3





Pozdrawiam, :* i 3mcie się cieplutko!


Zapraszam też (kto ma) na FB:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz