czwartek, 25 lutego 2016

Tajlandia 2016


24.02.2016

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)


U mnie wszystko ok :) Dostałem zaproszenie od mojego przyjaciela Rosjanina - Muai Thai (boksera tajskiego) na walkę 26 lutego 2016 roku. Chciałbym bardzo pójść, ale nie wiem, czy znajdę chętną osobę, która by pomogła mi tam dotrzeć.
Tego dnia na lunch pojechałem do Fon Fon Sea Food. Wziąłem wołowinę po tajsku <3, polałem sosem chili i popiłem herbatą OISHI <3 
W domu zjadłem lody na deser i popiłem kawą <3
Moi dwaj bracia Adaś <3 :* i Julek <3 :* grali/oglądali filmy na iPadach
Pojechałem na basen do O2 Beach Club. Po drodze Steve <3 :* & Shawn ;) wręczyli mi pamiątkę: Flagę Narodową Tajlandii z podpisami wszystkich Friendów :D To bardzo miłe :) Będę ich miło wspominał będąc w PL.
Wieczorem byłem w barze na piwku :)

Zaproszenie od mojego Frienda Adress
 wołowina po tajsku <3
 + ice tea & chilli sauce <3
+ ice tea in glass 
 ice cream & coffee
  my Brother Julian <3 :*
  my Brother  Adash <3 :*
 with Friends & Thai Flag
 parking
 Thai architektur
 vollyball
 swimming pool in O2 Beach Club
 in night
 my "Bro" <3 :*
 no comment
 china rose
 in AO Herbal Sauna
 with my Thai Friend :*


Zapraszam też na FB:

A co u Was? :o

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz