czwartek, 17 listopada 2016

Thailand 2016


Phuket, 17.11.2016

Witam Was moje Kochane! / moi Kochani!

Dnia dzisiejszego przedpołudniem m. in. robiłem foto przeróbkę swojej twarzy i ciała przystojniaka znalezionego w Google grafika. Czytałem też swoją książkę z opowiadaniami. Około 11 przyszło polskie małżeństwo z Warszawy (mają pizzerię Włoska Robota), które u nas dzisiaj gotowało (miało kurs gotowania kuchni  tajskiej). 
Pichcili pod okiem tajskiego kucharza Chalata. Przyrządzili nam przepyszne jedzenie. z owoców  morza, krewetek, kalmarów, warzyw + sosów.  
Po obiedzie wyszedłem na spacer po tarasie, ogrodzie i okolicy. 

A co u Was?

przystojny Lukas 
 moje wydane natchnienia 
 kalmary 
 warzywa 
 przepyszne dania tajskie (większość pikantna!) 
 chmury 
 Wasz Muzungu 
 spacer



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz