niedziela, 6 listopada 2016

Thailand 2016


Phuket, 6.11.2016

Witam Was moje Kochane! / moi Kochani!'

Co u Was?

U mnie wszystko ok. Wypuściłem się dzisiaj na krótką przejażdżkę "Bat-Mobile" - em, mimo groźby utknięcia. Na szczęście nie utknąłem, ale pojazd nadal się źle ładuje...
Potem graliśmy z Adasiem w odbijanie piłki do koszykówki, na tarasie. Zrobiłem sobie 4 selfie (3 normalne, jedno przerobione w programie make-up na iPhone.
O 13 - tej (w PL 7:00) oglądaliśmy z B. transmisję Mszy Świętej z Sanktuarium Bożego Miłosierdzia. Przyszedł czas obiadu. Potem graliśmy z Juleczkiem i Babcią w okręty itp .
Wieczorem zaczęło się oberwanie chmury. Lało z różnym natężeniem i leje do tej pory (jest 20).

 widok z kamienistej drogi 
 selfie


 selfie 
 
I' m vamires!!! 
 lunch 
 Babcia przy obiedzie



Zapraszam do komentowania i rozpowszechniania, a także na FB:
https://www.facebook.com/lukas.paulo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz