sobota, 19 listopada 2016

Thailand 2016


Phuket, 19.11.2016

Witam Was moje Kochane! / moi Kochani!

Dzisiaj były Imieniny mojej Babci. Narysowaliśmy jej z Julkiem laurki i wręczyliśmy. Później Julek jeździł na deskorolce po tarasie. Następnie Tatuś zabrał nas na lunch. Wziąłem sobie kurczaka z ryżem, rosołek, a do popicia colę. Wróciliśmy do domu. 
Dziś przyleciał Bartuś - nasz przyjaciel i instruktor nurkowania. 
Skończyłem szkicować Super - Mana. Choć nie jest podobny do oryginału - przynajmniej wg. Julka - ja jestem usatysfakcjonowany.  
Na kolację jedliśmy smażone kiełbaski oglądając Krzyżaków (laptop podpięty do plazmy. Odcinek puszczony z CDA.pl).


 na lunch - u
 Super - Mana (orginał w linku:)
 kiełbaski prawie z grilla 😉  
 na talerzu 😝 
 selfie 
 strażnik kiełbasek
 Krzyżacy

Zapraszam też na FB:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz