sobota, 26 listopada 2016

Thailand 2016


Phuket, 26.11.2016

Witam Was moje Kochane! / moi Kochani! 

W dniu dzisiejszym pojechałem z Rodzinką💖💖💖💖💖 na basen do Pier 42 Boutique Resort & SPA. Pływałem z Adasiem i Julkiem w głębszym basenie. Było cudownie w końcu się zanurzyć! Było mi dość ciężko pływać, gdyż dawno tego nie robiłem (nie miałem dostępu do basenu). Ale sopko Przepłynąłem basen chyba 6 czy 7 razy, w między czasie bawiłem się z J. i A
Po wyjściu z wody zgłodnieliśmy... Więc, zamówiliśmy lunch od razu w ośrodku... Zjedliśmy pizze na cienkim cieście. Była pyszna! Później zrobiłem zdjęcia w okolicy. 

A co u Was?

Zostawiam Was ze zdjęciami. Czekam na Wasze komentarze tutaj i na FB:


 płynę pseudokraulem
 chatka z bambusa
  basen Pier 42 
 Tata💗😘  i Małgosia💗😘    
 domki nad jeziorem
 palmy kokosowe 
 widoki na ogół 
 majny brunatne na plumerii białej 
 tom - yam 💗

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz