niedziela, 10 kwietnia 2016

Poland 2016


10.04.2016

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

U mnie wszystko ok :) Byłem dzisiaj w Parafii Przemienienia Pańskiego na osiedlu Widok. Odbyła się tam Msza Święta
Dzisiaj 9. Rocznica Katastrofy Smoleńskiej (+). Odmówiłem Wieczne odpoczywanie... za ofiary tej tragedii. 
Potem wróciliśmy z Dziadkiem <3 :* do domu na obiad. Był pyszny! 
Następnie pojechaliśmy do Galerii Bronowice. Dziadek <3 :* robił zakupy ze mną (byłem na wózku). Jechaliśmy tramwajem MPK (w obie strony). Na polu była zdechła pogoda... Niebo pokrywały chmury i było dość chłodno: zaledwie 10 stopni C...


Zapraszam do oglądania zdjęć, komentowania i na FB:


Parafia Świętego Jana Kantego
 barszcz ukraiński <3 made in Ania :*
 to ja
 podkładki
 podkładki
 w Galerii Bronowice 
 Dworzec Główny
 Lajkonik! >:D
 Uniewstet Jagielloński

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz