czwartek, 7 kwietnia 2016

Poland 2016


7.04.2016

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

W dzisiejszym dniu od rana, byłem na WTZ - ach w Fundacji Artes. Wziąłem ze sobą nowy nabytek aparat Olympus Stylus 1s, którym zrobiłem tylko 3 zdjęcia... Ale za to jakiej klasy!! :D 
Przeszliśmy do pracowni komputerowej, w męskim gronie.
Stworzyłem cztery grafiki w programie Photoshop
Było bardzo wesoło! >:D Robiliśmy sobie wzajemnie psikusy itp. :)
Po zajęciach w pracowni komputerowej, przeszliśmy do pracowni rękodzieła: tam też czekając na transport, śmialiśmy się i rozmawialiśmy. Zrobiłem sobie z przyjaciółką Klaudią :* (i nie tylko) sesję zdjęciową. 
I zakończyły się zajęcia ... 

`"Płonę miłością" 
 Miłego weekendu :) 
 :D 
 tekst skierowany do kobiet:


selfie
 mój "Stary" Przyjaciel Wiktor ;)



Zapraszam też na FB:



A co u Was? :o

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz