niedziela, 17 kwietnia 2016

Poland 2016


17.04.2016

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Co u Was? :o

U mnie tradycyjnie wszystko ok :) Po pysznym obiedzie, który zrobiła Ukrainka Ania :* poszliśmy na spacer z Dziadkiem <3 :* po osiedlu. Kwitną drzewa i krzewy , a trawa pokryta jest kobiercem mleczy. 
 Spotkaliśmy znajomych Ukraińców Marię <3 :* i Gennadija <3 :*, którzy poczęstowali nas lodami. Pogadaliśmy, a ja jeszcze dodatkowo przeszedłem się po alejkach spacerowych. Tym razem jednak krótszą trasą. Było ciepło i słonecznie, ale około 16 - tej, chmury zwiastowały deszcz. 
Obszedłem tylko amfiteatr i wróciłem do wózka.


selfie 
 pola mleczy 
 filia poczty polskiej
 z Dziadkiem, Marią i Gennadijem  
 amfiteatr


Oglądałem mecz siatkówki mężczyzn. 
Polska grała z Włochami. Asseco Resovia przegrała z Zenitu Kazań (choć była szansa, że wygramy, po pierwszej połowie). 
Były to miłe, złego początki ...

Zapraszam też na FB:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz