niedziela, 3 kwietnia 2016

Poland 2016


3.04.2016

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

U mnie wszystko ok :) Dnia dzisiejszego byłem z Dziadkiem <3 :* w Sanktuarium Bożego Miłosierdzia w Łagiewnikach. Odbyła się tam Uroczysta Msza Święta, którą prowadził metropolita krakowski Kardynał Stanisław Dziwisz. Był tłum ludzi. Około osiemdziesiąt tysięcy pielgrzymów przybyło z ponad czterdziestu krajów świata.  Do Łagiewnik przybyli pielgrzymi m. in. z: Madagaskaru, Francji, Libanu, Słowacji, USA, Brazylii, Islandii, Hiszpanii, Chorwacji, Meksyku, Niemiec, Tajlandii, Peru, Italii, Wenezueli, Ukrainy, Karaibów, Kongo, Ugandy, Węgier, Anglii, Erytrei oraz z PolskiNie brałem smartphone' a. Było spokojnie, po mimo ostrzeżeń wiadomości (radio/telewizja/internet). Słońce świeciło i było bardzo przyjemnie. Na krakowskich termometrach zauważyłem 18 stopni C :) Jechałem na składanym wózku inwalidzkim napędzanym Dziadkiem <3 :*
Po mszy wróciliśmy do domu na obiad. 
Później wyszedłem na spacer. Doszedłem aż do Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie (ul. Zarzecze 106). 
Znowu szukałem wiosny, i znalazłem ją! >:D

Poniżej zdjęcia z dzisiejszego spaceru:

kwitnąca forsycja 
kwitnący migdałowiec
 wierzba ;(
 Jednostka Ratowniczo-Gaśnicza 
 Lukas spacerowicz


Zapraszam też na FB:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz