czwartek, 21 kwietnia 2016

Poland 2016


21.04.2016

Witam Was moje Kochane! / moi Kochani! 

Dzisiejszego dnia od rana byłem na WTZ - ach w Fundacji Artes. Obrabiałem 4 zdjęcia: 2 swoje i jedno Kate Perry. W między czasie była przerwa śniadaniowa, wygłupy, śmiechy rozmowy itp .
Było super! 
Później przyjechał transport i wtaszczyliśmy się doń.
W mieszkaniu Dziadek odgrzał mi obiad. Przyjechała Babcia, wypiłem kawę i wyszliśmy na spacer. 
Piękna wiosna! Magnolie, kasztanowce i inne drzewa kwitły, mniszki lekarskie (mlecze) niektóre zamieniły się w dmuchawce. 



oczy Lukasa 
Kate Perry - przed retuszem
Kate Perry -po retuszu
modwlka przed retuszem

modwlka po retuszu 
Muzungu bez skazy 
+ na zamazanym tle 
Paulinka i Robercik 
+ja 
Klaudusia i Oleńka 
WTruck 
i Grzesio 
Robercik 
Kwietniczek

kasztanowiec 
selfie z Babcią
magnolia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz