środa, 13 kwietnia 2016

Poland 2016


13.04.2016

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

W dniu dzisiejszym była 18 rocznica mojego wypadku… Ale nie będę się o tym rozpisywał. Cieszę się, że żyje i mogę wiele :D (choć nie wszystko). 
Byłem na rehabilitacji z Babcią <3 :* Ćwiczyłem z Panem Jackiem. Mój rehabilitant mówił, że jestem dzisiaj bardziej napięty. Zaczęliśmy od masażu, a później zapodał mi lżejsze ćwiczenia (co nie znaczy, że się nie spociłem).
Później pojechaliśmy na obiad, na "Bocianie jadło" :D Wziąłem sobie zupę  i kotlet schabowy, frytki i surówkę z marchwi.. Polski obiad :) 
Później pojechałem do Fundacji Artes. Dzisiaj zajęcia odbywały się w głównej części. Najpierw wpiłem herbatę, później kawę. Zjadłem drożdżówkę i się podpisałem na liście uczestników. Później oglądaliśmy serial "Powrót do Edenu" - śmieszny, komediowo-obyczajowy. 
Wróciwszy do domu byłem jeszcze w piekarni, gdzie kupiłem sobie drożdżówkę (na jutro).

Zapraszam do oglądania/komentowania i na FB:

m. in. forsycja
 "Jadło u Bociana"
  pole mleczy (mniszki lekarskie)
 kępa bratków
 czeremcha
 selfie
 Barbakan (zdj. z taxi) 
 przyjaciółka Klaudia :* 
 + przyjaciel Robert ;) 
 podgrupy ;) 
 Klaudia :* i Dorotka :* 
 selfie 
 serial "Droga do raju" 
 wierni widzowie :) 
 trójkołowiec <3 
 samolot bojowy


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz