wtorek, 26 kwietnia 2016

Poland 2016


26.04.2016

Witam Was moje Kochane! / moi Kochani!

Dzisiaj byłem na Warsztatach Terapii Zajęciowej - od rana. Najpierw w głównym budynku podpisywałem listę uczestnictwa. Później przeszliśmy do Pracowni komputerowej. Pracowałem ze zdjęciami w programie Photoshop. Obrobiłem 5 fotografii.
Super było! Była przerwa i jak zwykle było śmiechu co nie miara! 
Popołudniu zjadłem obiad i wyszedłem z Babcią na spacer. Pogda była raczej przedwiosenna. Chłodny wiatr przygnał gęste chmury, które przysłoniły słońce... 
Obszedłem 1x alejki i wróciłem do domu.

ożywiony zachód słońca
 coś niewytłumaczalnego 
 Lukas niebieskooki 
  - I z łokietka! 
 czas na nowe opowiadanie? 
 Herb Królewskiego Miasta Krakowa 
 Pan Piotr - kapturnik 
 alejki Osiedla "Widok" 
 + Babcia 
 + ja
 chmury


Zapraszam też na FB:


Kończąc opisywanie tego dnia, wzeszło piękne słońce, które zachodziło. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz