środa, 27 kwietnia 2016

Poland 2016


27.04.2016

Witam Was moje Kochane! / moi Kochani!

Co u Was?

Dzisiaj była zdechła pogoda: było zimno i deszczowo. 
Popołudniu jednak pojechałem do Centrum Sztuki Japońskiej Manggha Kraków
Spotkałem całe towarzystwo  Artes owe. Najpierw zjedliśmy ciastka i piliśmy kawę w Mangghowej caffe. 
Później już nic nas nie zatrzymało w zwiedzaniu. Trwała wystawa "Lalki" . Różne śliczne i oryginalne lalki siedziały lub stały w gablotkach (za szkłem). Głównie były to miniatury wojowników, gejszy i innej arystokracji. 
Później na szybko wypiłem małe piwko %%%  i pojechaliśmy do fundacji. Tam też w oczekiwaniu na transport oglądaliśmy 2 odcinki "Drogi do raju", a także skecze kabaretów.

Widok z CM Manggha 
 chłopcy na tle Wawelu

 Robert w centrum
 piękna barmanka
 ciacha

kawka biała i ciacho
 selfie
 lalki
 do poczytania 

 Lalki i Lukas
 spojrzenie 
 na zdrowie! 
 Chłopcy w Fundacji Artes

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz