sobota, 23 kwietnia 2016

Poland 2016


23.04.2016

Witam Was moje Kochane! / moi Kochani! 

Co u Was?

U mnie wszystko ok :) W dniu dzisiejszym byłem na spacerze z Babcią. Choć wiosna i słonecznie, było dość chłodno. Ale to nawet dobrze, bo się nie spociłem (chodząc). Przeszedłem spory kawałek, po czym pojechaliśmy do Piekarni - Cukierni Buczek. Zamówiłem kawę białą i ciacho. 
Później chodziłem jeszcze po alejkach, aż doszedłem na Rynek Główny! :D Zdjąłem Sukiennice i Bazylikę Mariacką.
Fajny dzień ;)

Zapraszam też na FB:


alejki spacerowe i pola mleczy 
 Wejście do "groźnego" smoka >:D
 Kapliczka 
 przejeżdżaliśmy obok pizzerii
 ciasta u Buczka <3 
 kawa biała <3 
 wybór 
 selfie 
 <3 
 chodzący Lukas 
 gołąb
 wiśnia japońska
  grab
 C. H. Sukiennice i Bazylika Mariacka 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz