sobota, 16 kwietnia 2016

Poland 2016


16.04.2016

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Co u Was? :o

Za mną bardzo miły dzień. Ćwiczyłem z Babcią <3 :* na materacu, jak pokazywał Jacek - rehabilitant.
 Później moczyłem nogi w misce z osoloną wodą, a na koniec Babcia :* <3 zrobiła mi pedicure. 
Do południa padał przelotny deszcz.
Później z Dziadkiem <3 :* wybrałem się na comiesięczne spotkanie Klikowe :D Rozpoczęło się mszą świętą w głównym kościele. Kolejno przeszliśmy na krużganki, gdzie odbyło się spotkanie. Było mnóstwo ludzi (znajomych i nie znajomych). Przywitałem się z prawie wszystkim. Były luźne pogaduchy, poczęstunek. 
Wróciliśmy z Dziadkiem <3 :* do domu, bo akurat opady ustały.

mój rysunek kobiecej twarzy 
elegant :D
 widok z balkonu
 Parafia p. w. Świętego Jana Kantego
 łamaniec
 Msza Święta w Klasztorze oo. Dominikanów
 Piękne puzonistki :* :* 
 przy ulicy Karmelickiej



Zapraszam też na FB:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz