czwartek, 14 kwietnia 2016

Poland 2016


14.04.2016

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Co u Was? :o


U mnie wszystko ok :) Byłem dzisiaj na Warsztatach Terapii Zajęciowej Fundacji Artes. Zaczęliśmy od przywitania się, podpisania listy obecności i wypicia herbaty/kawy w głównym budynku. Reszta dojechała po chwili drugim busem. 
Następnie przeszliśmy do pracowni komputerowej:
Stworzyłem grafikę "Niech żyje zabawa!" (Viva la Fiesta) Prosto, miło i przyjemnie. Następnie obrabiałem moje zdjęcie sprzed 3 lat (z Tajlandii). Akurat trwał wtedy Songkran (oblewanie wodą, coś a' la nasz Śmigus - Dyngus). 
Na WTZ było mnóstwo przyjaciół i znajomych. 
Wracając do domu, bus zatrzymał się pod domem Rafała i pod DPS - em. 

"Niech żyje zabawa!"  
 Muzungu Diabolo 
 mój Przyjaciel Michał przed DPS (Domem Pomocy Społ.) 
 samolot i armata przed budynkiem Muzeum Wojska Polskiego w Krakowie (widok z busa)


Zapraszam też na FB:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz