środa, 20 kwietnia 2016

Poland 2016


20.04.2016

Witam Was moje Kochane! / moi Kochani! 

Co u Was? 

U mnie wszystko gites.
Dzisiaj przedpołudniem byłem z Babcią na rehabilitacji w "Panaceum". Ćwiczyło mi się całkiem fajnie, choć czasem bolało. Jednak dałem radę!  
Później poszliśmy niedaleko, do "Bociana" (Bocianie Jadło). Zamówiłem kotleta, kluski i surówkę z marchewki. + zupę na pół z Babcią
Dość długo czekaliśmy na transport… ale w końcu przyjechał. Babcia mnie wsadziła do busa i pożegnała się ze mną mówiąc - See You tommorow!
Przyjechałem do Fundacji Artes
Wyjechałem do sklepu Żabka na zakupy z opiekunem (siedziałem na wózku). 
Kupiliśmy najpotrzebniejsze rzeczy do WTZ-ów i dla siebie.
Wróciliśmy i oglądaliśmy kolejne odcinki serialu "Autostrada do nieba"



 Radio - Taxi
 w Jadło u Bociana 
 kotlet, surówka z marchewki <3 i kluski


 Centrum Kultury Żydowskiej 
 w Fundacji Artes


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz