czwartek, 9 czerwca 2016

Poland 2016


9.06.2016

Witam Was moje Kochane! / moi Kochani!

U mnie wszystko git! Byłem dzisiaj na Warsztatach Terapii Zajęciowej w Fundacji Artes. Stworzyłem weekendową grafikę, miałem myślenice n. t. pieniędzy które wydam z Treningu Umiejętności Społecznych. Wymyśliłem, że wydam na kosmetyki  a także zacząłem laurkę na Dzień Taty. Jeszcze nie skończyłem. 
Musiałem też wymyślić na co wydam zarobione pieniądze. Nie było możliwe zakupy alkoholo-słodyczowe... więc wymyśliłem, że produkty spożywcze i kosmetyki. 
Muszę mieć ze sobą paragony!!!
 Padał przelotny deszcz ...  Zrobiłem sobie 3 selfie 
Popołudniu byłem na spacerze z Babcią. 
Wieczorem odwiedził nas z Dziadkiem mój Braciszek Michał. Zaczął opowiadać o swoich wspinaczkach skalnych. Dał mi też kasę od Taty, za polecenie strony nurkowej. 

Zapraszam do oglądania, komentowania oraz na FB:

grafika 
Trening Umiejętności Społecznych 

 wielokrotna ekspozycja 
 w pracowni komputerowej 
 rowery na deszczu 
 dziedziniec
  witraż 
 lampa 
 selfie 
 na spacerze 


 jarzębina
 Ufo? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz