poniedziałek, 20 czerwca 2016

Poland 2016


Jasienica 2016

20.06.2016

Witam Was moje Kochane! / moi Kochani!

U mnie wszystko ok. Jestem szczęśliwy. Bulbunia i Dziadek mnie rozpieszczają i przyjemnie z nimi się spędza czas. Poza tym fajnie jest pobyczyć się w ogródku. Oczywiście codziennie ćwiczę na kocu w ogrodzie, ale jest bardzo przyjemnie ćwiczyć w otoczeniu śpiewu ptaków, zieleni i kwiatów. Ogólnie większość rzeczy robię poza domem, w ogrodzie: jem, ćwiczę, leniuchuje, mam łączność ze światem (w stodole jest kontakt elektryczny). Czytam też książkę p. t. "Savanna" autorstwa: Ellieen Lottman.
Z"apewnia pasjonującą lekturę, która zabiera czytelnika w świat namiętności, nienawiści i oszustwa, w które uwikłane są trzy główne bohaterki. Lane MacKenzie, opowiadająca tę historię, Peyton Richards i Reese Burton.
Ocierają się o zdradę, spiski, zazdrość, a nawet morderstwo. Tylko czas pokaże czy ich przyjaźń przerwa , czy Peyton odnajdzie spokój ducha, Reese prawdziwą miłość, a Lane szczęśliwą rodzinę." - cytat z okładki.
Polecam! 

Agent Rudy, zgłoś się!
- Zgłaszam się!
 - Jest misja do wykonania...
- Oj, znudziłem się na samą myśl... 
kwiaty róż 
szałwia 
lawenda 
posiłki na zewnątrz to jest to! 
Agent Rudy gotowy do akcji!  
Przeszła ochota...
Piwkujemy z Bulbunią! 
makowczyk 
z rodziny owadów

 Zapraszam też na FB:

https://www.facebook.com/lukas.paulo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz